Unknown: Automatic conversion of false to array is deprecated in /host/ers.be/public/system/library/multilingual_seo.php on line 78GSM-Operatoren | ERS.be
Menu
Menu
This website uses Cookies to improve the user experience.

GSM-Operatoren

Keuze GSM-Operator:

Neemt u een abonnement of voorbetaalde kaart ?

Kiest u voor Proximus, Mobistar of Base, of voor een alternatieve operator zoals Aldi-Talk, Carrefour, Ortel, Mobile Plus of ...? De voordeligste keuze maken, is niet gemakkelijk. Het aantal formules is haast onbeperkt en de wildgroei aan opties maakt een juiste keuze maken zeer moeilijk. Stel u dus een aantal vragen om een formule te vinden die past bij uw behoeften en budget.

Hoe zorgt u ervoor dat u geen cent te veel betaalt ? 

 

Wat is uw belprofiel ?

Ga na wat uw behoefte is door bijvoorbeeld uw oude gsm-facturen onder de loep te nemen. Stel u volgende vragen:
- Hoeveel keer bel ik in totaal?
- Wanneer bel ik vooral: overdag, 's avonds, in het weekend?
- Naar welke netwerken bel ik vooral?
- Hoelang duren mijn gesprekken gemiddeld?
- Bel ik vaak naar of vanuit het buitenland?
- Wil ik internet op mijn GSM?

Welke tariefformule kiest u?

rekening houdende met:
- de tarieven voor de basisdiensten, met andere woorden gesprekken en sms;
- de manier waarop de gesprekstijd wordt aangerekend (per seconde na de eerste minuut, per seconde vanaf het begin + vaste connectiekosten, per schijf van 60 seconden ...), en dit in verhouding tot uw gemiddelde gespreksduur;
- de diensten en hun voordelen, bijvoorbeeld toegang tot het GPRS-netwerk, uitgebreide mogelijkheden om in het buitenland te bellen, toegang tot een portal enz.;
- de prijs van die diensten (gesprekken naar en vanuit het buitenland, multimediaverbindingen enz. blijven erg duur);
- de mogelijkheid om de helpdesk gratis te bellen.
 
Als u een voorbetaalde kaart neemt  (Pré-Paid of Pay & Go)

Stel dan volgende vragen:
- Moet ik betalen voor de SIM-kaart?
- Hoe kan ik herladen?
- Hoelang blijft het gesprekskrediet geldig?

Als u een abonnement neemt (contract)

Stel dan volgende vragen:
- Wat is de minimale looptijd van het contract?
- Moet ik activeringskosten betalen?
- Is het forfait aangepast aan mijn profiel?
- Welke verplichtingen heb ik als ik van operator wil veranderen vóór het einde van mijn contract?

Ook niet onbelangrijk:

- kan je in het weekend en 's avonds geholpen worden indien er zich problemen voordoen met de SIM-kaart (geblokkeerde kaart,diefstal,verlies,...)
- kan je op afstand, telefonisch geholpen worden terwijl u zich bvb in het buitenland (vakantie, werk..) bevindt ?

 

  

Doordat ERS Telecom BVBA een volledig onafhankelijk winkel is, (dit is uniek in de streek) en wij daarom geen verplichtingen hebben om een minimum aantal contracten af te sluiten bij één of andere operator, kunnen we U het beste en eerlijkste advies geven.

Wij zijn dus géén BASE-shop noch "Proximus winkel".  

Kom gerust langs in onze winkel voor gratis folders of advies. We helpen je graag verder!

 

De GOEDKOOPSTE operator op de Belgische markt, zowel voor abonnementen (zowel voor particulieren als voor businessklanten) , en voor herlaadkaarten is zonder twijfel BASE

 

 

Base 4G  Youtube PromoFilm   Zo snel als met WiFI thuis !!
 
 

GSM tarieven vergelijken kan je op de website van Test-Aankoop op http://www.test-aankoop.be/ServiceSelector/GSM/NL/

Je vindt ook info op http://www.base.be     http://www.proximus.be     http://www.jimmobile.be